onsdag den 25. juni 2008

2 fødselsdagskort

-
Så fik jeg lige lavet 2 stk. fødseldagskort, der skal bruge til min onkels 70 års fødselsdag.

 

Og hvad skal jeg så lave resten af dagen?
Først håber jeg at slippe af med den hovedpinde, der har irriteret mig de sidste par dage, så skal der strikkes lidt på drengetrøjen med dødningehovederne, inden jeg skal hente Oscar i børnehaven kl. 15 også skal vi hygge os sammen med mor og storebror.
I aften skal jeg selvfølgelig se fodbold EM, semifinale: Tyskland - Tyrkiet og hvem holder jeg med? Her har jeg ikke rigtig en favorit, men hælder nok mest til Tyskland. Til den anden semifinale i mellem Spanien og Rusland, holder jeg på Rusland, jeg synes de har spillet en overraskende flot turnering, men Spanien er jo også et godt hold...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥