mandag den 4. februar 2013

Give Away hos Indretning med Farver

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at i dag er sidste frist for lodder, til Indretning med Farver´s fantastiske Give Away, der de sidste 14 dag har haft en gevinst HVER DAG!


Alle vinderne trækkes i  morgen, husk at tilmeldingen foregår i denne tråd:


Held & Lykke ❤

Ellers nørkler jeg stadig med min Smash/Junk Journal, og må indrømme at der skal gøres et eller anden, for at den ikke ænder med at være 20 cm. tyk!!!
Men hvor er det svært at begrænse sig -‿◕

Jeg har være i genbrug i dag, og fået en del lækkerier med hjem, billeder kommer senere...

Tak for besøget og alle jeres søde hilsener ❤ 
Gav en rigtig god dag ◕‿◕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥