fredag den 21. august 2009

Et par kort mere

 

Farvelagt med Copic Caio

5 kommentarer:

  1. De er bare flot malet og begge kort at skønne !

    SvarSlet
  2. Jeg kan altså godt lide den stil.
    Det er ikke kun det, at du selv farver, der gør dem så unikke.

    Jeg har selv lavet kort engang, men stoppede, da jeg opdagede, at alle kortfremstillere pludselig brugte de der guld- og sølvstickers, som var dem, der gjorde, at mine kort så pæne ud.
    Pludselig kunne jeg slet ikke lide mine kort mere, og siden hen har jeg fået en eller anden fobi overfor de stickers.

    Du bruger dem slet ikke på de her nye kort. Du formår at få en glæde frem i kortene, helt uden at skulle understrege med de der stickers.
    Du har fundet din helt egen stil. :-)

    SvarSlet
  3. De er bare så flotte. Tager hatten af for, at du har tålmodighed til det. Har prøvet at lave kort, men blev lettere hysterisk for det var for småt til mig. Det var godt nok 3D kort. Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal du have Nette, lige pludselig skulle der bare noget nyt til, frem for de "alm" 3d motiver og stickers, men man ved jo aldrig om de kommer frem igen...
    Helt min egen stil er det nu ikke, jeg søger meget inspiration på nettet og i diverse grupper, men ja man får da hurtigt nogle favorit "opsætninger" :-)

    Også et stort tak til dig Marianne :-)

    KNUS FRA
    Dorthe :-)

    SvarSlet
  5. Aj undskyld Helle, selvfølgelig også et stort tak til dig :-)
    Knus fra
    Dorthe :-)

    SvarSlet