For at få lidt kulør på indlægget, vise jeg vise dette foto ud over Haderslev fjor, taget ved hovedindgangen til Haderslev sygehus.
Mindre end et minut før jeg fik knipset fotoet, var der den den flotteste blå og skyfri himmel, som det kan anes oppe i højre hjørne, men så kan man vist roligt sige, at vejret skiftede til mørke skyer og regn i enorme mænger på meget kort tid. Faktisk nåede jeg at blive gemmenblød på den kort vej til bilen.
Jeg kan gang på gang blive imponere over naturens kræfter, den kan vi mennesker altså ikke hamle op med.
Det andet foto er knipset samme aften, fra mit køkken vindue.
Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕


