onsdag den 12. oktober 2011

Jeg laver kort til

Jeg får ikke lige blogget så meget, men jeg har travlt med at lave kort til Berit, der står bag  "Cancerkort" som støtter Foreningen Cancerramte Børn. Alle donationer til foreningen anvendes 100% til arrangementer for familier. 

For at få lidt kulør på indlægget, vise jeg vise dette foto ud over Haderslev fjor, taget ved hovedindgangen til Haderslev sygehus.


Mindre end et minut før jeg fik knipset fotoet, var der den den flotteste blå og skyfri himmel, som det kan anes oppe i højre hjørne, men så kan man vist roligt sige, at vejret skiftede til mørke skyer og regn i enorme mænger på meget kort tid. Faktisk nåede jeg at blive gemmenblød på den kort vej til bilen.
Jeg kan gang på gang blive imponere over naturens kræfter, den kan vi mennesker altså ikke hamle op med.

Det andet foto er knipset samme aften, fra mit køkken vindue.


Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

4 kommentarer:

  1. Hej Dorthe, ja det er en skøn fornemmelse at støtte gode formål med vores kreative evner ;o)
    Kh 10na

    SvarSlet
  2. Godt du laver kort til Berit. Der er brug for dem.
    Og hvad i alverden laver du så lige ude i den anden ende af byen....? Jeg kiggede noget, da jeg så det foto, for der er jeg jo jævnligt. Udsigten er bare fantastisk. I al slags vejr.

    SvarSlet
  3. Ja Tina, du er jo selv så flittig med kort til Cancer og OSH ◕‿◕

    Annette: Jeg var med min mor på øjn-klinikken og vi skal afsted igen november, men så skulle mors øjne også gerne været tip top igen ◕‿◕

    SvarSlet
  4. Annette: Jeg var med min mor der skulle en tur på øjneklinikken, og det gik rigtig godt, i november tager vi det andet øje ◕‿◕

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥