torsdag den 20. oktober 2011

Nu vil jeg strikke ◕‿◕

Da jeg er inviteret til Strik-in i November, må jeg hellere få noget andet en strømper på strikkepindene, og valget er faldet på endnu en "Teitur" der skal bruges som julegave.
Det er jo Sannes dejlige modeller, er vild med hendes design og velskrevet opskrifter.
Til dem der endnu ikke har opdaget det, så har Sanne åbnet fysisk butik i København S.


Her kan I se min første udgave af "Teitur"



Jeg glæder mig bare så meget til Strik-In, det er alt for lang tid siden, at jeg har set de skønne strikkepiger.

Ellers er jeg stadig igang med julekortene, og i dag kommer min lille prinsesse og hjælper, det bliver så hyggeligt.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥