lørdag den 27. december 2014

Jeg flytter og håber at I flytter med :)

Efter ca 1 måned med at afprøve Instagram, som erstatning for bloggen, synes jeg alligevel at jeg mangler et alternativ med lidt flere muligheder, uden at skulle lave 1+ indlæg om det samme emne. Jeg fortsætter på Instagram, men barsler med en helt ny blog, det starter op den 1/1-15 men er allerede åben nu. I finder den her:


Og mit billedegalleri finder I stadig her, hvor det også er muligt at blive fast følger

Denne blog vil ikke blive opdateret mere... 

Håber at vi ses, og jeg har selv som nytårsforsæt at blive bedre til at kommenterer på jeres blogge, da jeg selv bliver så glad for en hilsen.

Rigtig godt nytår til jer alle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥