lørdag den 6. marts 2010

Næste lørdag...

Skal jeg sammen med Helle en tur til til Middelfart, og for første gang opleven en Convention. Denne gang tager vi bare afsted som besøgende, også må vi se om vi bliver fristet til at deltage som aktive næste gange.

Spørg lige om jeg glæder mig????

I går aftes fik jeg lavet en del kort, men så her i dagslys synes jeg de er knap så pæne - hmmm... :-(
Her i weekenden vil jeg gerne have scrappet lidt, også skal der laves kort til Vinhandleren.

Kan I nu alle have en rigtig dejlig weekend, specielt Jer der er til "Scrap i det jyske", gem lige nogle varer til os andre der først skal afsted næste weekend ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥