søndag den 2. maj 2010

NSD 2010 hos MultisScrap ◕‿◕



Jeg har haft en helt fantastisk NSD 2010 hos MultisScrap, tusind tak til fam. Højholdt og alle de dejlige scrappiger, vi ses til NSD 2011 ◕‿◕

Stemningsbilleder

NSD = International Scrapbooking dag ◕‿-

Af kreative ting fik jeg lavet dette konfirmations kort til Pernille, og farverne er valgt efter konfirmationsfestens pynt mm.




Her er  mit Prinsesse LO som jeg længe har haft i tankerne, og til Convention i Middelfart så jeg dette lækre prinsessepapir, men ak ak, der har sneget sig en stavefejl med, hvordan får jeg lige rette den, der er tegnet med tusch rundt om bogstavere???


Også lige en opfordring til at kikke forbi Majers blog, i anledning af at have rundet 100.000 besøgende, frister hun med en rigtig lækker Blog Candy





Det var vist alt for nu, hav en forsat god dag, og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

1 kommentar:

  1. Tak for sidst, Dorthe det var hyggeligt at hilse på dig :-D

    Dit prinsesse-LO er blevet rigtig fint - materialevalget kunne bare ikke være mere perfekt :-D

    Du kan eventuelt pille "prinsesse" af og sætte de rigtige bogstaver på en strimmel hvidt karton (evt. sværtet med lyserødt eller en anden farve der er i prinsessepapiret, og måske lidt bling, doodling eller bittesmå blomster i kanten hele vejen rundt), og så sætter det over hvor ordet først stod.
    - Bare et forslag ;-D
    Jeg har i farten lavet nogenlunde samme "nummer" flere gange ;-D

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥