tirsdag den 28. september 2010

Vintage Vouge - igen igen -‿◕

Har vist ikke fået vist mit sidste kort frem, men der er heller ikke meget overraskelse i det, jeg er jo bare håbløst forelsket i mit Vintage Vouge sæt og dotbånd fra Stampin´Up!




Til den store cirkel og scallop har jeg brugt min Slice, den skal jeg altså bare til at bruge noget mere. Skal i gang med et bryllupstelegram og har forskellig motiver i tankerne...


Det var vist alt for i nu, hav en forsat god dag, og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

2 kommentarer:

  1. Super super flot kort. Jeg er vild med den effekt de slidte kanter giver. KH 10na

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥