fredag den 19. august 2011

Pinterest, Smash og Kort

Jeg sidder lige og surfer "lidt" rundt på nettet, og er blevet inviteret indenfor hos Pinterest
Skal lige se det lidt an, inden jeg bestemmer mig for om det er noget for mig...
Der er jo masse af tidsrøvere på nettet, det er næsten et fuldtidsjob at holde sig opdatere, "man" skulle jo nødig gå glip af noget -‿◕

"Pinner" du???

I går var jeg en tur i Kvickly og faldt over denne notesbog, som bare er helt perfekt til en hjemmelavet SMASH, opskriftbog m.m.  


Det fede er at den er af kraftig karton og kostede den kun 25,- kr. 
Ja ja, der kom 2 stk. med hjem, er jo lidt "notebook" tosset -blandt andet -‿◕

Min kortkasser er ved at være tomme, så der skulle lige produceres nogle hurtige kort



Nu er der lige lidt ro på, så har jeg tid til at sidde og nørkle med fede detaljer på de næste kort.
Alt papir er i øvrigt fra min store materiale pakke fra Gitte, Hobbyboden

Det var alt for i aften, nu er det tid til "Criminal Minds" ◕‿◕

Hav en rigtig god weekend og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

6 kommentarer:

  1. Rigtig fine kort du har lavet.

    SvarSlet
  2. Sjovt at høre om andre der lider af det samme som mig. Jeg elsker også div. notebooks - og har en del liggende. Fine og ubrugte. Det var jo ikke meningen - men jeg når aldrig til at skrive/male i dem....
    Så lageret vokser bare.
    Jeg håber du får mere held med dine.

    Søde og enkle kort - lige nogle ideer jeg kan bruge. Tak for det. Det er sødt med nålene ned bag blomsten. Jeg har altid problemer med dem, så måske skulle jeg prøve på din måde.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Det er bare fine ting du får lavet. Dejligt når man skal købe ind til nyt. Det er næsten det bedste af det.

    SvarSlet
  4. Skønne kort du har lavet. Ja, jeg pinner, og jeg synes faktisk det er en super god måde at samle sine links og favoritter på, det virke super for for mig, så prøv det ;)
    Smash...har lige læst artiklen på SS, og det synes jeg lyder sjovt, nok lidt mere mig end art journaling :D
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Super skønne kort.

    Ha' en god lørdag aften!!!

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥