fredag den 11. oktober 2013

Julekort

Så fik jeg lavet lidt flere julekort



Af mønsterpapir har jeg brugt disse 2 paper pads, og blomster fra WO og selv om det ikke er julestjerne, synes jeg alligevel at de går an til julekort...


I weekenden glæder jeg mig til,  at lave kort af min nye paper pad fra Maja Design, den er bare så lækker, og jeg kan nemt forestille mig serien brugt til et minialbum ❤


Ellers vil jeg sige tak for jeres søde kommentarer, jeg sætter stor pris på hver og en, men er der ikke lige tid/overskud til at skrive en hilsen, er der nu mulighed for at "synes godt om" nederst i indlæget ◕‿◕

I ønskes alle en rigtig dejlig weekend ❤

10 kommentarer:

  1. Så fine julekort, kan se grangrene punchen er igang. Rigtig god weekend til dig og "Maja" ;-) knus fra 10na der også synes godt om.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tina, opdagede lige at man også kan synes godt om på din blog - smart ;) ;) ;)

      Slet
  2. Hej søde Dorthe. De er super flotte dine julekort.
    Dine blomster kan fint bruges i stedet for julestjerner.
    Jeg glæder mig til at se , hvad du og Maja finder på,
    her i weekenden.
    Du får sikkert tryllet noget fantastisk frem.
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte julekort du har lavet her Dorthe, og med så flot et resultat, vil jeg da også glæde mig til at se, hvad dig og Maja får strikket sammen i week-enden. Håber du får en kanon week-end med det.

    SvarSlet
  4. Flotte enkle julekort!
    God weekend

    SvarSlet
  5. Tusind tak piger, hvor er i bare søde ♥

    SvarSlet
  6. Uhhhh ... hvor er de smukke, dine julekort! Jamen altså ... jeg er knapt begyndt på julekortene endnu :)

    SvarSlet
  7. Lækre julekort i smukke papirer

    God lørdag

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥