onsdag den 27. februar 2008

Tøsetur og garnbytte

-
I dag har Birgitte og jeg været på tøsetur. Vi havde i forvejen aftalt et besøg hos Marianne og her hyggede vi med snak, gramse på garn, se opskrifter og alt hvad der nu høre til sådan en dag. Birgitte og jeg præsterede også at være Mariannes til d.d. mest besværlige kunder, men vi fandt ud af det til sidst - Tak for super service!!!

Lidt fiber kom der da også med hjem, men
vil dog lige nævne, at jeg havde "bytte/returgarn" med, og det gik nogenlunde lige op, det er jo sidst på måneden Very Happy

Bomuldsgarn til håndklæder (farverne snyder lidt, det er mørkebrun, beige og råhvid)
Ved godt at jeg havde "dømt Paris ude", men man har vel et standpunkt indtil...



Merci 50% Uld + 50% Bomuld skal bruges til et forårs sjal, her snyder farverne igen lidt..







Super lækker strømpegarn med bomuld, og tjek lige denne pris: 100 gr. = 19,95 kr.!!!
Det er endnu ikke i butikken hos www.Impaz.dk men send en mail til Marianne hvis I er interesseret, det er et begrænset parti og der er flere farvekombinationer - ikke for at lokke Very Happy


Læsestof/inspiration kom der sørme også med hjem, disse kataloger kunne kvit og frit tages med - det er da bare i orden!!!




Nu vil jeg lige surfe rundt efter de sidste nyheder, så forsat god aften derude i blogland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥