søndag den 24. februar 2008

På søndagstur med Helle

_
I dag har jeg været en tur til Skjern, hvor Helle skulle på grossist besøg hos Stenboden, der holdt åbenhus for deres forhandlere, og jeg var så heldig at få lov til at komme med
Der var masse spændende materialer og inspiration, og det var vist godt at jeg ikke stod for indkøbene!!!
Samtidig kan jeg lige så godt gå til bekendelse, indkøbsstop virker bare ikke for mig!
Som min mor siger, kan jeg ikke have penge uden at bruge dem, og det har hun så sandelig ret i!
Men når bankkontoen er tom, ja så er der jo bare ikke mere at bruge af, og der er "heldigvis" ingen børn i hustanden der må undvære "smør på brøde", når der husholdningspengene er brugt til hobbyartikler
Godt nyt er så at jeg har fået lidt uventet "lommepenge", så nu er det nok 99% sikkert at der snart bliver klikket på strikketasken hos Amager Garn...

Ellers er der blevet hæklet på livet løs, og jeg er oppe på i alt 7 hæklet gæsthåndklæder. De sidste 3 skal jeg have lavet dobbelt af, da jeg bare har det bedst med par/sæt. Billeder komme en af dagene.

Nå ja, der har været familiebesøg fra Århus, og det var nogle rigtig hyggelige dage, men hold da op der er gang i de 2 små. Kan sørme godt forstå at min søster er træt om aftenen...



Nå nu vil jeg hoppe over i sofaen og hækle videre.
Senere i aften eller nærmere nat, er jeg jo inviteret til fest hos Oscar - ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥