torsdag den 17. september 2009

AWARD :-)

Jeg har med glæde modtaget denne Award fra Marianne, tusind tak :-)
Jeg skal skrive 10 ting om mig selv:
  1. Jeg er adoptiv barn fra Sydkorea
  2. Jeg har verdens bedste familie
  3. Jeg elsker at være kreativ
  4. Jeg ser C.S.I. men mangler Grisham
  5. Jeg er system fanatiker
  6. Jeg elsker at shoppe
  7. Jeg er lige begyndt at Scrappe
  8. Jeg har lavet kort siden 2006
  9. Jeg har strikke i alt den tid jeg kan huske
  10. Jeg har gået på Skals Håndarbejdsskole
Jeg giver awarden videre til:
  • Helle, fordi hun er en sådan en god veninde, som jeg virkelig nyder at være sammen med, om det er til en sludder over en kop kaffe eller en kreativ dag :-)
  • Maj-Britt, som jeg kun har kendt i kort tid, men hun er det dejligste menneske man kan forestille sig :-)
Hav en rigtig god torsdag :-)

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for de søde ord, uha hvor det varmer.

    SvarSlet
  2. Søde ven, det ser jeg jo først nu ... 1000 tak .. og i lige måde :-)

    ... og jeg kan bare tilslutte mig Helle´s ord: Uuuhaa, hvor det varmer ;-)

    mys mys
    Maj-Britt

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥