torsdag den 17. september 2009

Retro


Mere retro kan det vist ikke blive...
Jeg har set flere scrapper bruge denne type dymo, når de skriver tekst på deres LO´er, og det kan nu købes i en moderne udgave, men kom i tanke om at sådan en havde mine forældre da haft, så lillemor blev sat på jagt og fandt den heldigvis, og nu "bor" den hos mig ;-)

Af andre bloggere er jeg også blevet inspireret til, at prøve og dekorere forskellige ting, og ud af "affalds" pap fra Aldi, har jeg fået lavet denne æske, som er er perfekt til opbevaring af papir, kort m.m.

 

Fik desværre ikke taget billede inden forvandlingen, men det er bestemt ikke sidste gang jeg kaste mig ud i dette...

1 kommentar:

  1. Det er så skønt når man ud af ingenting kan skabe brugebare smukke ting.... Den aldikasse får da ideerne til at vokse i mit hoved.... Tænk at en dynamo er inde igen :-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥