lørdag den 30. juli 2011

Klar til online kursus

I går startede Creatve Publishings online kursus


Jeg har afsat weekenden til at være kreativ med papir, så det passer jo helt perfekt, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang.

Planerne er at bruge den store lækre materiale pakke, som jeg tidligere har modtaget fra Gitte/Hobbyboden, men nu må vi ses hvordan det passer ind.


Jeg skal også have kikket mine billeder igennem, skal vist have fremkaldt nogle flere.

Min første Smash Book har har givet lyst til mere, så ind i mellem skal jeg arbejde videre med den, og måske lave en ekstra.


På billedet kan i ses starten på indhold, det er noget silkestof med med tape bagpå, bereget til brug på kort, beklædning af æsker ovs.
Det er en gave min søster havde med hjem fra hendes tur til Japan for nogle år siden. Jeg var ret imponeret over, at hun ekstra have været i en hobbybutik for at finde min gave 
Nederst kan i se min gamle bog, der er lavet før "Smash" blev et hit.

Slut for nu, tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god weekend, måske ses vi hos CP?

1 kommentar:

  1. Håber du har fået scrappet en hel masse i weekenden! Spændt på at se nogen billeder ;-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥