tirsdag den 20. september 2011

TIL SALG!

Jeg har ryddet op i mine stempler som jeg aldrig bruger mere, så jeg sælger til en fordelagtig pris.
Fra Stampin´Up! Der ikke forhandles mere i Danmark.

Sheers for You: 50,- kr. + porto

Whimsical Wings: 100,- kr. + porto

A Little Bit of Happiness: 100,- kr. + porto


 Hero Art Clear Stamps:
Hero Art, Sommerfugle: 75,- kr. + porto
(ny pris 125,- kr.)

Magnolia:
3 stk. små Magnolia julestempler 30,- kr. + porto


Pige ved træstup
Pige ved træstup 30,- kr. + porto


Hvis noget har fanget din interesse, så send mig en e-mail: D.Eckerberg @gmail.com
Fjerne mellemrum før @


Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥