onsdag den 9. april 2008

Det købte jeg

-
Ja der er jo blevet spurgt til, hvilke ting der kom med hjem fra Århus turen, så jeg prøver lige at remse op her:
  1. 2 toppe
  2. 2 bluser
  3. 1 nederdel
  4. 1 cardigan
  5. 1 tørklæde
  6. 1 let jakke
  7. 1 par sko (selvfølgelig Billi Bi)
  8. 1 tørklæde
  9. 1 bh
Hos Ikea:
  1. 1 skærebræt
  2. 1 stor pk. servietter
  3. 1 pk. søde poser
  4. 2 opbevaringsbokse
  5. 1 papir og penneholder
  6. 1 pk. rosenblade til pynd
  7. 2 små vaser
  8. 2 blomster
  9. 4 gæstehåndklæder
Jeg var faktisk på udkik efter toppe og bluser i f.eks. rød og limegrøn, men begge modeller var udsolgt i min str. de kunne dog bestilles hjem.
Det var vist det hele, også havde jeg endda penge med hjem, for der var afsat et beløb til en rigtig lækker taske, men den jeg havde kik på, som jeg havde set her i Esbjerg fandt vi ikke. Nu overvejer jeg så om jeg lige skal et smut ind til byen, og ellers kan jeg vist roligt begynde at spare op til turen næste tur
-

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker kvinder der bruger ordet shopping i ordets bogstavelige forstand :-)

    SvarSlet
  2. Nemlig Marianne, shopping er nemlig ikke det samme som at handle ;-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥