lørdag den 19. april 2008

Humørsvingninger

-
Ind i mellem har jeg noget vælgdige humørsvingninger, der gør at jeg fra den ene dag til ande, skal skift fra at have været helt nede i kulkælderen, og alt bare ser sort op håbløst ud, også lige pluselige vender det til ”normal”, eller hopper måske direkte over til det hyperaktive.

Min uge startede ellers rigtig god, men så gik jeg i sort det ½ af tirsdag, hele onsdag og det meste af torsdagen. Da jeg så stod op fredag, var det pist væk og overskudet tilbage igen. Selv om jeg har fået en forklaring på dette, holder det nok aldrig op med at undre mig.

Heldigvis har jeg et fantastisk familie og nogle uundværlige venner, der 100% acceptere situationen som den nu engang er, og ved at jeg med meget kort varsel kan aflyse en aftale, eller omvendt ligepludselig bare være ”på”!

Det er meget vigtigt for mig, at have en stille, rolig og struktureret hverdag, men puha vor der mange fristelser til at omgås dette…

I onsdags blev jeg derfor nødt til at aflyse en aftale med Helle, hvor vi skulle have hygget med kort og snak :-( Håber at vi snart finder en anden dag, men det kan godt blive lidt svært, for på mandag starter Helle i parktik - Tillykke med praktikpladsen Helle :-)

Nå men nu er jeg heldigvis kommet i gang med kortene, som jeg har udskudt og udskudt, men da der mangler kort er der ingen vej udenom, og det er jo hyggeligt at sidde med, specielt sammen med god muskik og kaffe på kanden :-)


Husk det nu...

-

3 kommentarer:

  1. Hmmm de der svingninger kender jeg godt... Ikke sjovt

    SvarSlet
  2. Jeg kender også svingningerne, men ikke så kraftige som du beskriver...
    Dog er der dage i en bestemt uge hver måned, hvor man ikke skal træde for tæt på... så 'bider' varanen... ;o)

    SvarSlet
  3. Heldigvis er der flest af de gode dag :-)

    KNUS FRA
    Dorthe

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥