søndag den 20. april 2008

Info. om mit fotoalbum

-
Jeg har fået ryddet op og sorteret mine billeder, og har derfor flyttet alt hvad der har med hobby, håndarbejde og diverse sammenkomster over i en album:
  • http://picasaweb.google.com/Haandarbejde
Nu skulle det forhåbenlig være mere overskueligt. Linket i sidemenuen er ændret :-)
Eneste minus med Picasa er, at man ikke kan oprette undermapper. Det vil være praktisk at kunne oprette en mappe med f.eks. "Strik" og derunder forskellige kategorier ovs.

Det var helt sjovt at se billeder fra diverse træf og stik-in´s m.m. Jeg har efterhånden været til en del og har nyd dem alle :-)

Et minus ved omflytningen er, at jeg har mistet mit album med stort set alle mine strikkede strømper, og det var omkring 80/90 par :-(
Men hvor der handles, spildes der, er det ikke sådan ordsproget lyder?

Kan I nu alle nyde denne solskins søndag



-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥