søndag den 8. juni 2008

Stribet drengevest og 100 maskemarkører


***
Det er altså ikke fordi jeg er blevet skruk, men efter at have passet børn igennem den sidste måned, er lysten til at strikke børnetøj stor som aldrig før.

Denne gang er det blevet til en stribet drengevest, puha der var mange ender at hæfte...


Fakta:
  • Opskrift fra Lene Holme "Samsøe´s "Sødt & blødt" Str. 2 år
  • Materiale: 100% Egyptisk merceriseret bomuld fra BC Garn
    Rester fra mit hæklet bølgetæppe
  • Pind nr. : 2½ + 3
  • Vægt: 75 gr.
  • Ændringer: Farvekombinationerne
  • Hot or Not? Nuttet :-)
Næste strikkeprojekt er allerede på pindene, og det er Karen Noe´s "Fletsjal" som jeg strikker i sort morbærsilke fra BC Garn.
Det er også planlagt det næste børnestrik, og det bliver denne søde pigebluse efter opskrift fra SandnesGarn hæfte "0801 barn".

I formiddags har jeg siddet og lavet en bestilling på ikke mindre en 100 stk. maskemarkører.

I løbet af dagen vil jeg lave nogle maskemarkører der bliver til salg her på bloggen :-)



Sælges i butikke hos Sommerfuglen

***

4 kommentarer:

  1. Smukke maskemarkører du har lavet :-)
    Prøvede linket til hvor de bliver solgt, men det virkede ikke.

    SvarSlet
  2. Sød Slip-over! Men altså Dorthe - du skal da strikkehæfte, så slipper du for alle de ender der skal hæftes bagefter...

    Hilsen
    Penille, Ålbæk

    SvarSlet
  3. Pernille: De gang jeg har prøvet det, synes jeg ikke det er blevet pænt, men måske jeg skulle give det en ny chance, det vil da spare en masse tid :-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥