mandag den 9. juni 2008

En dag i køkkenet

***
I dag har været den store køkkendag, der er blevet bage boller, stegt frikadelle og lavet kartoffelsalat.



Jeg har lavet dobbeltportion at det hele, så nu er der boller og frikadeller til fryseren, og kartoffelsalat til i dag og i morgen.
I morgen skal jeg passe Oscar igen, og frikadeller med kartoffelsalt er en dejlig nem frokost.
Gad vide hvornår den strejke ophøre, det må da være et stort problem for mange familier?

Prøv lige at se disse "hætter", er det ikke bare ren nostalgi fra mormors køkken?



På strikkefronten har jeg fået startet på pigeblusen med snoninger:



Jeg skal også snart i gang med Oscars fødseldagsgave, som skal være Ruzicka´s Børnebluse med dødningehoveder fra Sommerfuglen.

***

2 kommentarer:

  1. Nøj,så flittig du har været.
    Den ser sød ud kjolen, det er vist ikke så ringe at have dig til moster.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en sød kjole du strikker, jeg kan godt lide den sart rosa farve.
    De boller ser altså meget fristende ud, du er slet ikke til at stoppe igen.:-))
    Knus fra Bebiane

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥