tirsdag den 10. februar 2009

Servicemeddelelse!

Nu har jeg snart haft denne blog i 1 år, ja det er faktisk den 13. februar, og jeg er så tilfreds med bloggen, at jeg har valgt at opsige min hjemmeside
  • www.dortheshobby.dk.
Jeg kan jo ligeså godt spare de penge og i stedet bruge dem til garn eller kortmaterialer ;-)
Så hvis du henviser eller besøger min blog via
  • www.dortheshobby.dk 
bedes du venligst rette det til:
  • http://dortheshobby.blogspot.com/
Hjemmesiden er opsagt og vil blive slettet hurtigst muligt. Kommer I forbi et sted hvor men hjemmeside adresse er registreret, vil jeg blive meget glad hvis I vil give mig besked, så jeg kan få det rettet hurtigst muligt.

På forhånd tak :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥