mandag den 23. februar 2009

Det var så det...

Nu er dagens praktiske opgaver overstået, der er støvsuget, tørret af og vasket gulv, så nu kan jeg med god samvittighed sidde her og surfe lidt rundt på nettet :-)
Jeg holder ved de sunde rette og kommer ud og bevæger mig hver dag. Lørdag var jeg igen på stranden og i går, var jeg ude og gå i nærområdet, og det var endda 2 gange. Det har nemlig gjort underværker for mine fødder at jeg har fået de rigtig indlæg i min sko, nu er det ligefrem blevet en helt fornøjelse...







Billeder fra stranden lørdag den 21/2

Og hvad er der så sket på strikkefronten??? Ikke noget som helst! Jo hvis man kan kalde 4 mislykkedes forsøg på benvarmer og tørklæde. Nu er dagens praktiske opgaver overstået, der er støvsuget, tørret af og vasket gulv, så nu kan jeg med god samvittighed sidde her og surfe lidt rundt på nettet :-)så er der jo sket det, at der nu ligger 4 ting der er strikket et par pinde på, og det skal bare pilles op igen. P.t. er jeg vist ikke til andet end at strikke strømper...

Nu vil jeg stille og rolig finde ud af, hvad resten af dagen skal gå med. Jeg skal selvfølgelig ud og gå en dejlig lang tur, men jeg skal også vente på posten, der meget gerne skulle komme med min nye "bedste ven", nemlig en kombineret blender/foodprocessor, som skal hjælpe mig med at lave lidt mere varieret mad. Jeg er meget spændt på at se om den er som forventet, jeg har valgt en der kun har en base, så den ikke fylder så meget. I høre/ser selvfølgelig nærmere, når den er ankommet, pakket ud og afprøvet :-)

Forsat god dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥