Viser opslag med etiketten Motion. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Motion. Vis alle opslag

mandag den 23. februar 2009

Det var så det...

Nu er dagens praktiske opgaver overstået, der er støvsuget, tørret af og vasket gulv, så nu kan jeg med god samvittighed sidde her og surfe lidt rundt på nettet :-)
Jeg holder ved de sunde rette og kommer ud og bevæger mig hver dag. Lørdag var jeg igen på stranden og i går, var jeg ude og gå i nærområdet, og det var endda 2 gange. Det har nemlig gjort underværker for mine fødder at jeg har fået de rigtig indlæg i min sko, nu er det ligefrem blevet en helt fornøjelse...







Billeder fra stranden lørdag den 21/2

Og hvad er der så sket på strikkefronten??? Ikke noget som helst! Jo hvis man kan kalde 4 mislykkedes forsøg på benvarmer og tørklæde. Nu er dagens praktiske opgaver overstået, der er støvsuget, tørret af og vasket gulv, så nu kan jeg med god samvittighed sidde her og surfe lidt rundt på nettet :-)så er der jo sket det, at der nu ligger 4 ting der er strikket et par pinde på, og det skal bare pilles op igen. P.t. er jeg vist ikke til andet end at strikke strømper...

Nu vil jeg stille og rolig finde ud af, hvad resten af dagen skal gå med. Jeg skal selvfølgelig ud og gå en dejlig lang tur, men jeg skal også vente på posten, der meget gerne skulle komme med min nye "bedste ven", nemlig en kombineret blender/foodprocessor, som skal hjælpe mig med at lave lidt mere varieret mad. Jeg er meget spændt på at se om den er som forventet, jeg har valgt en der kun har en base, så den ikke fylder så meget. I høre/ser selvfølgelig nærmere, når den er ankommet, pakket ud og afprøvet :-)

Forsat god dag :-)

onsdag den 18. februar 2009

Kan det være så svært???

Nu har jeg i flere dage siddet og nørklet med benvarmer, men enten bliver mønstret ikke som jeg vil have det, eller også arter garnet sig ikke som forventet, eller har det rette nuance :-(
Hvor svært kan det lige være for et par sk... benvarmer.
Nu giver jeg dem en sidste chance med Pervian Highland Wool, som jeg har gode erfaringer med, også er det jo smadder billigt garn, men lækkert :-)

I dag har jeg gjort noget som var helt utænkelig for få uger siden, jeg lod nemlig bilen stå hjemme og gik de ca. 2 km. over til Bilka og hjem igen. Jeg kan godt mærke at det går stille og rolig fremad med formen, så det hårde arbejde lønner sig - jubiii :-)

Forsat god dag til alle Jer ude i cyperspace :-)