torsdag den 26. januar 2012

En frisk morgentur i skoven + 1 enkelt kort

Selv om der blæser en mere end kold vind, var det afsted på en frisk morgentur, og når jeg bor lige ned til skove, var det en oplagt tur i læ for den kolde vind.


I går blev det til et enkelt kort:


Sløjfen er måske rigelig stor til kortet, men synes alligevel det er ok. Papiret er igen fra mine MME Pads, og jeg er bare så glad for mit stempeltårn fra Stampin´Up!, hvor jeg næsten altid kan finde en farve der matcher kortes farver ◕‿◕

Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god dag ◕‿◕

11 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt kort.
    Jeg ville lige sige, at jeg selvfølgelig har øvelsen, men et flot tryk afhænger i høj grad også af god kvalitet stempler og sværte..
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  2. Flot kort, og det ser rigtig godt ud, med stemplets farve
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort... Og hold da magle nogen smukke billeder du fik taget!

    SvarSlet
  4. rigtig smukt kort, og sikke nogle smukke skovbilleder. hav det godt!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe, frisk med en gå tur i blæse vejret, har også selv været ude og var ved at blæse væk;o) Nøj, det var en kold fornøjelse. Stempeltårn, nøj hvor er jeg misundelig. Ja, det er Tim Holtz dies jeg har embosset og brugt på mit kort på bloggen. Jeg kan tage dem med den 4. så kan du låne dem. Det bliver så sjovt/hyggeligt på onsdag. Vi ses.
    kh 10na

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe
    Du laver så mange fine kort, bare jeg havde de evner. Mangler tit et flot kort til en gave eller bare en hilsen

    SvarSlet
  7. Rigtig fint kort. Dejligt med en tur i skoven.

    SvarSlet
  8. Ja det er sgi frisk at gå tur i dag - jeg har lige været afsted med vovsen ... brrrr... Men dejligt er det.
    Dit kort er sødt. Hvad er det for et stempeltårn???
    Vi ses ihvertfald d. 4. feb. - jeg glæææder mig, det er altid så hyggeligt.
    Knus

    SvarSlet
  9. Sødt kort i dejlige farver....

    SvarSlet
  10. Ja, skovens træer har sikkert været skønne på dagens morgentur.
    Flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  11. I never forget my that time when I go to school early in the morning.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥