fredag den 20. januar 2012

Kreativ Weekend ◕‿◕

En dejlige kreativ weekend venter, jeg har fået en bestilling på Konfirmations indbydelser + bordkort, så der skal arbejdes med opstilling og farver(pige), findes inspiration og gode idéer, også kikkes på dejlige materialer, det bliver sjovt ◕‿◕
Der er også lige et par bestillinger, og jeg skal have kikket nærmere på Eva og Heidis flotte eBog:


Selvfølgelig ligger den på iPad´en, hvor den står på hylde sammen med Skitserne fra "Sommer Kurset", det er bare genialt - lovet it -‿◕

Tusind tak for alle jeres hilsener til mit forrige indlæg, hvor er det hyggeligt at I følger med og tager jer tid til at skrive en hilsen - TAK ◕‿◕

Til "Fru Munkebøl", der spurgte om blogning og billederedigering via iPad?
Det har jeg ikke prøvet endnu, jeg blogger og redigere selv fra min iMac, men det andet skal da helt sikkert prøves...
Hav en rigtig god weekend ◕‿◕

3 kommentarer:

  1. Rigtig god kreativ weekend til dig. Skønt med bestillinger. Vi ses snart. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Rigtig god og hyggelig scrapweekend.

    SvarSlet
  3. That week going very busy. Nice to see that.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥