onsdag den 18. januar 2012

Godmorgen ◕‿◕

Yes, tidlig morgenblogning, hvertilfælde tidligt for mig -‿◕

Jeg kommet godt i gang med at være kreativ, har fået lavet disse 3 kort og kan mærke der er flere på vej - dejligt at være igang igen.


Til alle 3 kort har jeg brugt papir fra MM Paper Pad

Samtidig har jeg langt om længe fået sortere mine arkivskuffer fra Ikea, der er 2 sektioner som jeg har limet sammen, så jeg ovenpå har ekstra afsætningsplads uden de går fra hinanden, og der står bla. min MM Skæremaskine så den er nem at tage frem.
Skufferne er perfekte til at opdele papir og karton, både rester og hvis det er nødvendigt hele ark, dog ikke hele 12x12 ark, men dem har jeg i min hængemappevogn. 
Tror jeg bliver rigtig glad for denne løsning, så er jeg fri for at have rester "her og der" og det er samtidig nemt og overskueligt.
Det næste der skal sorteres er min hængemappevogn, og mon ikke der ryger lidt flere rester i skufferne...

I skufferne har jeg også Punch og Thickers.

Nyt legetøj er det også blevet til, ikke kreative materialer/udstyr, men absolut en hjælp til at holde sig godt opdateret og have alle de gode idéer og inspiration lige ved hånden.


Yes, iPad 2 og den er FEEEEEED.

Eneste minus er at jeg i den forbindelse blev nødt til at sælge min bærbare, det hele skal jo også hænge sammen økonomisk, men jeg er sikker på jeg får mere gavn af iPad, den har så mange fede funktioner, og til formålet perfekt i størrelse til at have ståenden på arbejdsbordet.

Det var alt for nu, jeg vist lige nå en kop kaffe mere og en tur rundt i blogland, inden jeg dagens motion på 2 hjul.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en god dag ◕‿◕

13 kommentarer:

  1. Søde kort.
    Fed opbevaring - jeg har bare ikke plads :-)
    Ipad - ja hvorfor ikke :-)

    SvarSlet
  2. Skønt der er kommet gang i kreativiteten igen, og tre fine kort er det blevet til, kan jeg se.
    God tur på den tohjulede.

    SvarSlet
  3. Fine kort dejligt med ny opbevaring og styr på sine ting :)
    Stort tillykke med din iPad den bliver du super glad for, jeg ELSKER min og bruger den hele tiden : )

    SvarSlet
  4. Hvor lækkert med sådan et opbevaringsskab. Og hvor er det nogle fine kort du har lavet som altid. Mange varme hilsner Hanne

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre kort du har lavet.
    Tillykke med dit nye `legetøj`.

    SvarSlet
  6. Rigtige flotte kort, dejligt med lidt inspiration:)
    Når du blogger via din Ipad, så er det kun billeder som du taget med Ipadeb du kan bruge, ikk?
    Kan du også redigere på Ipaden?
    Jeg er glad for min, men kan bedst lige at tage billeder med kamara og redigere på pc,
    så jeg har ikke fået taget mig sammen til at undersøge om der er billedredigering og om man kan blogge via Ipad.
    På et tidspunkt ville jeg blogge et link fra en candy, det kunne jeg bare ikke finde ud af:(
    Spændt på at høre om du kan
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  7. Har du købt dig et tastatur til? hvis ikke du har, kan jeg varmt anbefale det:)

    SvarSlet
  8. Flotte kort! lækkert med en Ipad - Jeg har det dog bedst med pc'en (den bærbare), men kan klart se fordelen i at den ikke fylder så meget!!
    God løgning med skabene! Det ser overskueligt og praktisk ud!

    SvarSlet
  9. Flotte kort du har lavet ! tillykke med din nye I-pad, den skal du nok blive super glad for .

    SvarSlet
  10. Super super flotte kort. Hvor er det dejligt at du er "igang" igen. Jeg er mega misundelig på din ipad - lucky you ;o). Vi ses snart. Kh 10na

    SvarSlet
  11. Lækker Ipad til lykke med den, Fine kort og god resteopbevaring. Selvom jeg prøver at lave kort af rester formerer de sig også herhjemme. Jeg nøjes med at sortere i julerester, mønsterpapirrester og kartonrester - og så lidt i farveorden - men så fint som dit bor det slet ikke =0)

    SvarSlet
  12. Flotte kort!
    Og lækkert skuffedarium OG Ipad! ; )

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥