lørdag den 17. maj 2008

"Lillepige" strik :-)

***
Ja jeg har ladet mig frist til at starte på lidt "lillepige" strik, og det første er denne kjole, strikket efter en opskrift fra Kvickly.



Jeg bruger det sidste bomuldsgarn fra mit hæklet bølgetæppe, desværre kommer jeg nok til at mangle lidt, og garnet kan kun købes som 200 gr. spoler. Nå men jeg synes at farver er så lække, at det nok skal blive flot. Kunne lige forestille mig en stribet grøn/brun slipover til lillemanden i Århus. Der er også en rest råhvid, som jeg tror vil være sød til en lille bolero til kjolen.
Jeg når nok ikke at få mere garn inde jeg løber tør, men så må jeg lige tage et par pinde på Halsduk´en. Jeg har nu fået lavet mønster 3 og det er det første som "gik lige igennem", uden at nogle "ommer" ;-)

Rigtig god weekend

***

2 kommentarer:

  1. eeejjj, hvor var den söd! og en helt igennem lækker farve.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød kjole. Lige sådan en jeg kunne finde på at strikke.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥