mandag den 26. maj 2008

Luksus!

***
For et par uger siden afprøvede jeg for første gang at bestille varer igennem eBay, og efter lidt start vanskeligheder med PayPal m.m. gik det hele igennem(med stor hjælp fra Birgitte og Britt).
Man må sige at der var hurtig ekspedition, torsdag var der allerede pakke til mig, og det var disse lækkerier:


Jeg er vild med Ole Henriksens hudplejeprodukter :-)

På trods af at told, sparede jeg ca. 900,- kr. i forhold til danske priser - det er da værd at tage med...

I sidste uge var jeg også et smut i Kolding, hvor jeg havde en tålmodig Oscar med. Vi var forbi Inger og hente billeder til storebrors fødseldag



Hos BC garn for at få mere garn til pigekjolen. Ja også havde de lige tilbud på dette bomuldsgarn:


Da vi kom hjem til Esbjerg, var det tid til en STOR is :-)

***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥