mandag den 8. december 2008

En gråvejrs dag

Det er hvad det er i dag, mørkt og trist, men heldigvis kun udenfor herinde er der nemlig dejlig varmt, frisk kaffe, levende lys og masse af hygge.
Weekende har været stille og roligt, så der er ikke meget nyt at fortælle, men vil da lige vise hvor langt jeg er kommet med FLS.
Jeg er igang med det første ærme, som jeg regner med at blive færdig med i dag, også få begyndt på det andet.
Men inden der er strikkehygge, skal jeg lige en tur rundt med støvsugeren og have fanget nogle nullermænd...

Hav en rigtig god mandag

5 kommentarer:

  1. Sikke en flot farve din FLS! Og god jagt på nullermændene...

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig fin ud. Farven passer jo også lige nu, men jeg er sikker på at farven vil blive rigtig påskønnet på andre årstider også.

    Hyggeligt at følge med i din julepyntning også. Her bliver det nok ikke til noget i år, har travlt med projekt som altid ;-)

    SvarSlet
  3. Det er en utrolig smuk rød farve, men hvilket garn strikker du den i. Jeg vil også i gang med en til gave, men er i tvivl for FLS skal vist strikkes på p nr 5 men er det tykt garn eller bare tyndt der er strikket på tyk pind. Fortæl fortæl

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe, håber at du fik fanget lidt nullermænd og at du nåede at hygge dig med strikketøjet ;-)

    SvarSlet
  5. Tak, håber at jeg bliver glad for farven, synes den er "meget rød", men jeg har rigtig meget sort tøj, som jeg synes den vil peppe lidt op.

    I flg. opskriften stikkes FLS på pind 5, men man kan jo egentlig variere den ud i en uendelighed, både hvad ang. pind nr. men også garntype. Det er det smarte ved at strikke oppefra og ned, den kan prøves på undervej, så det passer med ærmegabet...

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥