torsdag den 4. december 2008

Julekort med bånd og QuicKutz

Egentlig ville jeg ikke lave flere julekort, men så var det jeg pludselig kom i tanke om alle mine smukke bånd, som slet ikke har været fremme i år, og samtidig kunne jeg jo afprøve mit nye legetøj...

  

Her har jeg brugt bogstaverne + hjertet og lagt noget glimmerlim på, så det matcher bedre med båndet. Et minus med alfabetet er at der trykke 3-4 forskellige bogstaver på en plade, det vil have mere praktisk med et bogstav på hver, så man laver ikke lige 20 glædelig jul. Desuden er det jo et engelske alfabet, så med æ ø og å skal man være lidt kreativ, og det gør æ´et lidt kluntet, men jeg tror det vil være pænere ved at skrive på tværs, ligesom jeg har gjort ved "God Jul"

 

Hjertet synes jeg er rigtig flot, og kan bruges på mange forskellige typer kort.
Jeg er ret overbevist om at jeg bliver meget meget glad for min QuicKutz, og har allerede kik på nogle flere dies, indtil da har jeg disse at lege med 


Men der er vist også noget der hedder julegaver 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥