lørdag den 7. maj 2011

Bidrag til "NSD"...

Her går det bare derud af, det er godt nok længe siden jeg har været så kreativ, og hvor er det dejligt/hyggeligt ◕‿◕


Jeg har lavet 2 bidrag til "NSD" hos Scrapsisters.


Udfordring 1:
-Lav et vintage kort med 1 sløjfe på
Udfordring 3:
-Lav et layout om en scrap-begivenhed du har været til (hvis du ikke har været på SAM, convention eller lignende, kan det være du har en gruppe du scrapper med)


Jeg er også godt i gang med de sidste af Heidis udfordringer, men de kommer i et andet indlæg -  tænk hvis jeg bloggede 3 gange på 1 dag, det er da vist lige i overkanten, så mon ikke jeg skulle gemme det til i morgen -‿◕


Hav en forsat god lørdag aften, og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

2 kommentarer:

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥