lørdag den 7. maj 2011

Udfordringen nr. 3

Så er jeg klar til at vise resultatet af endnu en af mine udfordringer frem, og jeg havde valgt udfordring nr. 3
  • Brug kageserviet, nodepapir og 8 blomster på 1 layout

Jeg ved ikke om det er helt efter reglerne at kombinere nodepapir og blomsterne, men jeg er blevet meget tilfreds med resultatet ◕‿◕

Jeg er godt i gang med udfordring nr. 1 og har en fornemmelse af hvordan udfordring nr. 2 skal løses. Men i denne weekend er det jo "International Scrapbooking Day" og det fejres bla. hos Scrapsisters med forskellige udfordringer, som jeg også har planlagt at deltage i.

Tusind tak for alle jeres hilsener efter jeg er begyndt at blogge igen, det gør mig rigtig glad og gør lysten til at blogge endnu større ◕‿◕

Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god weekend ◕‿◕

5 kommentarer:

  1. fint, nyt look du har fået herinde, og dit scrap er så flot, det kan jeg godt se selvom jeg ikke har forstand på hvordan man gör.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Super super flot LO, dejligt du er igang igen. God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt... så flot du har sat dine blomster flankeret af kageservietten, som jeg ellers synes kan være svært at bruge. Flotte nodeblomster:-)

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Det er et flot layout i lækre papirer og farver. Og skønne nodeblomster også.
    Ja kommentarer er dejlige. Det er lidt sjovere at blogge, når der kommer respons på det man laver ; )
    God NSD.

    SvarSlet
  5. TUSIND TUSIND TAK, forsat god weekend ◕‿◕

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥