tirsdag den 17. maj 2011

Fødselsdagskort

Jeg har længe haft nogle Donna Skabeloner liggende, og da jeg skal til fødselsdag på fredag ville jeg lige afprøve den første.


Jeg må indrømme at da jeg have klippet delene ud, tænkte jeg at det bliver da aldrig til et flot smart kort, ligesom dem man ser Donna selv har lavet, men efter delene blev sat sammen, syningerne lavet og tekst sat på kortet, er jeg egentlig blevet meget tilfreds, og det er ikke sidste gang jeg bruger Donna Skabelonerne, som jeg i sin tid har købt hos Scrapper.
Syningerne er "falske" og jeg har efterhånden lavet så mange hvor jeg jeg brugt Tim Holtz Design Rouler at jeg kan lave dem ensartet med frihånd, men synes stadig det er så hyggeligt, selv om jeg har alletiders Pfaff Select stående i skabet. Da jeg sidste år fik lavet ny scrapplads, var der faktisk målt op, så der også skulle være plads til symaskinen, men kort og scrapsager fylder jo en del... -‿◕

Det var alt for nu, hav en forsat god dag, og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

7 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort, jeg elsker bare de Donna kort. Håber Victor bliver glad.

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud Dorthe, det er ikke til at se det er snydesyninger !

    SvarSlet
  3. Super flot kort, Dorthe. Jeg er vild med de naturtro falske syninger ;o) Skulle lige til at spørge hvilken tråd du havde brugt ;o). Men nu vil jeg spørge til pennen istedet for, synes nemlig ingen af mine tegner få fint og hvidt. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Det er et rigtig sødt kort. Og man kan slet ikke se at det er snydesyninger. Godt gået.

    SvarSlet
  5. Hvor er det sødt... skulle lige til at sige, at du sååå god til at sy. Falske syninger er nu også meget hurtigere:-)

    Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres hilsener :)

    Tina:
    Jeg bruger Uni-ball Signo, som jeg køber hos Hejbøl Papir inde i byen, og de koster vist knap 20,- kr. mega billigt i forhold til priserne jeg har set i Scrapbutikker. Sig til hvis jeg skal købe nogle stykker til dig, jeg skal snart forbi igen.
    De fåes i 2 tykkelser og sølv+ guld. Jeg bruger begge tykkelser.
    Når jeg bruger andre farver, f.eks. sort, brun, lille eller grå, har de en rigtig god Stabilo Point 88 til ca. 5,- kr.

    Knus fra
    Dorthe

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥