søndag den 8. maj 2011

Udfordringen 1+2

Det er jo en weekend med masse af spændende udfordringer, og jeg kan nu krydse Heidis 4 udfordringer af.

1. Brug de 3 øverste ark papir og 1 glansbillede
Her må jeg godt nok indrømme, at jeg er lidt i tvivl om det nu også er det rigtig papir, for jeg var kommet til at blandet det sammen. Og som jeg sidder og oploader billedet, ser jeg at der jo mangler glansbilledet, men det bliver altså ikke lavet om. Til gengæld er alt pynten og papir fra materiale kassen.

2. Scrap 1 layout, hvor du bruger dit nye blogdesign som inspiration
Her har jeg ikke brugt nogle materialer fra kassen, men synes det matcher mit nye blogdesign rigtig godt.


Udfordring nr. 3 kan ses her og nr. 4 her

Nu håber jeg bare at Heidi kan godkende mine løsninger, jeg synes det har været en rigtig sjov måde at arbejde på, og det er bestemt ikke sidste gang at jeg tager imod udfordringer!

Tusind tak for nogle spændende/sjove udfordringerne Heidi ◕‿◕

Hav en rigtig god søndag og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

4 kommentarer:

  1. Godkendt! Det er da bare de mest fantastiske løsninger du er kommet med. Smukt hele vejen :)
    Jeg må snart sende en masse opgaver til dig igen ;)

    SvarSlet
  2. Det er noget meget flotte kort, der kommer fra din hånd. Du er blevet ekspert i det :-)

    SvarSlet
  3. Nogle rigtig flotte og stemningsfulde layout's.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥