tirsdag den 21. juni 2011

2 Bestillingskort

Fik lige et par bestillinger, og til det første brugte jeg endnu en "Donna Skabelon".
For første gang har jeg syet i hånden med den tråd som Donna anbefaler: Red Heart Ekstra Fine. Jeg synes det giver en rigtig god effekt, så det gør jeg helt sikkert igen, selv om det tager en del tid mere end "falske syninger" og på maskinen.



I den sidste tid har jeg solgt rigtig mange kort, og kortkasserne skal fyldes op igen, så scrap og syning må vente lidt.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god dag ◕‿◕

11 kommentarer:

  1. sikke du er produktiv hele tiden! og super flotte kort, kunne godt tænke mig at få sådan et til min födselsdag.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Flotte kort du har lavet.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Åh hvor lækkert du får solgt dine kort, så er det sjovt at lave flere.. Men dine kort er også utrolig flotte, og jeg tror der er en "smule" perfektionist i dig - for det lyser ud af de ting du laver <3<3<3

    SvarSlet
  4. Super flotte kort du har lavet, jeg er især vild med node-kortet. Det er jo dejlig at få solgt nogle kort, så kan man købe flere scrap-sager :o)

    SvarSlet
  5. Tillykke med den tomme kortkasse, nu må du så bare klø på igen, du laver dem jo også meget flotte, det er nok derfor der er udsolgt. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Hey og 1000 tak for sidst. Super flotte kort. Dejligt når der er gang i salget. Jeg er endelig kommet igang med donna kort - takket være dig :o) Der kommer billeder på min blog iaften.
    Kh 10na

    SvarSlet
  7. det er nogle rigtig flotte kort, og helt forskellige i stilen, jeg synes Donna-kortene er rigtig flotte, men tror ikke jeg har tålmodighed til alt det syarbejde :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et flot dit Donna kort!!!! det må modtageren blive rigtig glad for.. Hvor har du tråden fra som hun anbefaler?? er det noget en alm stof forretning har??

    Skønt med salget hihi :)

    SvarSlet
  9. Tusind tusind tak for jeres kommentarer, de varmer utrolig meget - tak!
    Tråden er købt hos Scrapper.dk - der er link direkte i indlægget.

    SvarSlet
  10. Hvor er det nogle skønne kort... især donna kortet kan jeg godt li' God onsdag!!!

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥