fredag den 17. juni 2011

Et godt køb

Har lige været en tur i Bilka efter lydbogen "Journal 64" af Jussi Adler-Olsen, som jeg havde set til 109,- kr. hvor den andre steder koster omkring 200,- så det er jo en fin besparelse. Samtidig faldt jeg over "Yacoubians Hus" som jeg længe gerne vil læse, og til en pris a 39,- kr. røg den med i kurven ◕‿◕


I går have vi en rigtig dejlig familie dag, og det var en fornøjelse at se hvor glade Alaya og Gabriel er for deres storebror Alexander -og omvendt ◕‿◕


I morgen skal jeg for første gang i alt for lang tid, til "Scrap i Esbjerg" og jeg glæder mig rigtig meget til en hyggelig og kreativ dag ◕‿◕

Hav en rigtig god weekend, og tak fordi du kikkede forbi ◕‿◕

2 kommentarer:

  1. Ih, bare det var mig der skulle til crop, det er altid så hyggeligt.
    Ser bare hyggeligt ud med bog og familiesjov :)

    Hav en skøn weekend.

    Knus
    H

    SvarSlet
  2. Det var et godt køb du har lavet. Jeg har hørt lydbogen og synes godt om den. Og rigtig god fornøjelse, jeg er sikker på at du kommer hjem fuld af nye ideer.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥