lørdag den 11. juni 2011

Album klar til billeder

I min "Blogger pause" fik jeg har fået lavet dette album klar til billeder og pynt. Det skal være et familiealbum med 4 generationer, oldeforædre, bedsteforældre, forældre og børn.


Albummet er lavet af papirserien "Timepiece" fra Bo Bunny, der i sin tid er købt til formålet hos Hobbyboden. Papiret er 12"x12", men jeg har tilpasset det til 8"x8", og synes det passer bedst, da mange af billederne er små i størrelserne. Albumet samlet med Bind it All wire.
Der går lidt tid før albummet bliver færdigt, vi har rigtig rigtig mange gamle familiebilleder der først skal kikkes igennem og sorteres.
Efter 16 sider med falske syninger, var mit behøve dækket for en kort periode -‿◕

I ønskes alle en rigtig god Pinse og tak fordi I kikkede forbi ◕‿◕

4 kommentarer:

  1. Jeg er VILD med Bo Bunny papir, og glæder mig til at følge dit projekt :o)

    SvarSlet
  2. EJ, det er da et spændende projekt, Dorthe. Jeg glæder mig til at se mere. Papiret er perfekt til et familiealbum. Vi ses på lørdag og jeg glæder mig. KH 10na

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe. Et stykke tid siden at jeg har været forbi din blog, men den er bare så flot:)) God pinse...Knus...

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare spændende og flot ud... så fin med alle syninger. Glæder mig til at se hele projektet.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥