torsdag den 23. juni 2011

Flere Drinks...

Det er nok ingen overraskelse, at det er endnu et par "Donna Kort" -‿◕



Da det er til opfyldning af kortkasserne har jeg syet på maskinen, men appelsinerne er med "falske syninger". Jeg tror jeg vil prøve at finde lidt kraftigere sytråd til maskinene, også se hvor stor forskellen sammenlinet med håndsyning, men er det et meget detaljeret kort, kan det være svært at få pænt på  maskinene, fordi det skal være forholdsvis lange stæng, så der ikke bare bliver perforeret i kartonet.
Mine kort er ikke så pyntet som orginalerne, det gør jeg kun ved specille bestillinger, også fortrækker jeg at sætte motivet på et "alm" kort.

Tak fordi du kikkede forbi og hav en rigtig god dag ◕‿◕

6 kommentarer:

  1. Hej Dorthe. Super flotte drinks, bliver helt tørstig ;o)Fed ide`med at bruge et rigtigt sugerør. Jeg har før lavet et donnalignende kort på bestilling (bogstavet K)og ville have 30.- men køber ville give 50.- ;o) ME LIKE. Så min pris vil være 25-30 kr afhængigt at hvor meget pynt der er på.
    KH 10na

    SvarSlet
  2. De er super flotte og jeg synes også at det gør sig godt at bruge motivet på alm kort. Man kommer helt i sommerhumør med de farver :o)

    SvarSlet
  3. De er rigtig flotte.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. De er bare så flotte... skønne farver og så flot med sugerøret.
    Ha en hyggelig aften!!!

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥