lørdag den 17. januar 2009

Inspirationstur til Hobbygården


I dag har jeg  sammen med Helle, været på en helt fantastisk inspirationstur til Hobbygården ved Hampen. Hold da op sikke en butik, udvalget af servietter, stickers, 3d-ark m.m. er helt vild og absolut turen værd. Jette der har Hobbygården er en herlig, livlig, hjælpsom og inspirerende person, der bare giver en lyst til at komme i gang med at være kreativ hurtigst muligt, lige hvad jeg manglede J

Her komme lige lidt ”stemningsbilleder”, men man skal nok være ”lidt inde i kort” for at blive imponeret J







Gik jeg så helt shopamok? Næ nej, jeg havde faktisk bestemt mig for, at bruge max 200 kr. hviket Helle på vejen grinede lidt af, men da der skulle betales lød regningen på 180,25 kr. det synes jeg da var flot klaret, og det var bestemt ikke fordi der manglede fristelser. Til gengæld er vi enige om at vi snart skal på tur igen J

5 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Tillykke med din award. Det er jo altid dejligt at blive "belønnet" for sit arbejde.

    SvarSlet
  2. Selvom jeg jo ikke laver kort (det er i hvert fald sjældent), så kribler det helt i mine fingre *G* Sikke nogle fristelser, og det var godt klaret du holdt dig indenfor budgettet :-)

    SvarSlet
  3. Wow det må jo næsten være som en slikbutik for dem som laver kort. Det kan næsten friste mig !!

    SvarSlet
  4. Tillykke med awarden. :-)
    Sikke dog et sted, det der kortsted. Det ser helt vild ud. Jeg så også en del på Det Blå marked i Låsby her i sidste weekend, men det var INGENTING i forhold til det dér. :-)

    SvarSlet
  5. Marianne og Nette: Tak for lykkeønskerne til min Award :-)

    Anita og Helle: Jeg kan kun anbefale at besøge Hobbygården, som også har nogle meget rimelige priser. Næste gang vi skal derop, er jeg ikke sikker på at jeg kan klar mig for under 200 kr. ...

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥