søndag den 18. januar 2009

Så blev der lavet kort

Det hjalp sørme gevaldigt med sådan en inspirationstur, så i går aftes blev der rigtig hygget med kort, men først vil jeg da lige vise mine indkøb, til den beskedne sum 80,50 kr. Det går vist ikke næste gang jeg skal derop...


Materialer og inspiration fra Hobbygården:


Som en rigtig dejlig overraskelse da vi kom hjem, havde Helles 8 årig datter Maiken, lavet dette flotte kort til mig, synes I ikke det er flot?

 
Tusind tak Maiken, det er jeg MEGET glad for :-)

Nu vil jeg fortsætte med at være kreativ, kan I alle have en rigtig god søndag -her regner det, så jeg kan med god samvittighed sidde inde i varmen og hygge ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥