torsdag den 8. januar 2009

Sidder og nyder en god kop te

Længere er jeg ikke kommet i dagens program, jeg sidder stadig med morgenhår og overvejer hvad dagen skal bruges til. Udover lidt praktiske gøremål er der ikke noget planlagt/aftalt, det er måske også meget godt, for hold da op hvor er jeg træt og uoplagt :-(
Men jeg må hellere give mig et ordentlig spark bagi og komme ud under brusere (var lige ved at skrive frysere - ha ha, det vil hjælpe), mon ikke det kan tage det sidste søvn ud af øjnene.
Når dagens praktiske gøremål er udført, tro jeg at jeg vil prøve at være lidt kreativ, måske lave et par kort, eller få startet op op FLS nr. 2
Nej det var ikke meget spændende nyt herfra, men kan I nu alle have en rigtig god dag :-)

4 kommentarer:

  1. Tak, og i lige måde. :o) Nu er det jo snart weekend, og jeg glæder mig. Den første uge på arbejde efter en god lang ferie er altid dræbende, og jeg kan mærke at min krop trænger til at slappe af.

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe! Jeg er sikker på at du nu har været under bruseren- her et døgn efter ;-))
    Hvilket garn skal du lave FLS i denne gang ?
    God weekend!
    Hvornår skal vi foresten mødes til lidt te-strik? Jeg er alene hjemme med begge tøser i morgen- men kunne nok lave en kop eller to hvis du fik lyst at komme forbi en dag- tænkte det kunne være hyggeligt at træffe dig i virkeligheden.

    SvarSlet
  3. Håber du har haft en god dag, og at du kom under bruseren og ikke fryseren ;-)

    SvarSlet
  4. Lidt nyt er bedre en intet nyt;-)
    Uha hvor jeg kender det med ikke gide noget - det er så sjældent jeg ikke skal noget, så jeg kan sagtens finde på at lave nada..og jeg nyder det...knus

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥