søndag den 9. december 2012

Doily & Spellbinders

Igen igen har jeg brugt en af mine udstanset Cherry Lynn Doily (Helles Dies).


Her har jeg lavet en "serie" kort med hvor jeg har brugt den samme Spellbinder Dies "Decorative Labels One" og kun skiftet kartonfarven, så der er lidt for enhver smag.


Min søndag ser ud til at blive stille og rolig uden faste planer, jeg skal måske lige ud og se min "bonus" dreng spille indendørs fodbold, lave et par kort eller tre også ellers bare hygge, det er da lige til at hold ud. Snestormen skal vi vist se langt efter her i det Vestjyske, hvordan ser det ud hos Jer?

Tak fordi I klikker forbi min blog, og alle Jeres søde kommentarer, de glæder utrolig meget ♥

Hav en rigtig god dag søndag ◕‿◕

12 kommentarer:

  1. Hvor er du bare kreativ. Den die fra spellbinders er da bare for lækker. Er de nye dies fra tonic gode. Så dem i dit sidste indlæg, de så fine ud. Her skal vi bare slappe af idag -skønt . Fortsat god søndag. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Sikken en samling flotte og yderst elegante kort. Forsat god søndag

    SvarSlet
  3. Smukke og elegante kort!
    Jeg har lige investeret i den smukke doily die fra CL. Spellbinderen du har brugt må vist på ønskesedlen :)

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Super smuk og elegante kort du har lavet, fin sammensætning, perfekt.
    God sne søndag

    SvarSlet
  5. Lækre lækre kort!
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte kort og sjovt at se hvad farver kan gøre ;-)

    SvarSlet
  7. Rigtig søde kort - farver gør det hele syns jeg....

    SvarSlet
  8. Rigtig fine kort du har fået lavet. :)

    SvarSlet
  9. Skønne kort du har lavet.
    Her er rigtig meget sne.
    God uge til dig.

    SvarSlet
  10. Skønne kort du har lavet - og skønne dies du har brugt.
    Her ER sne - men ikke mere, end vi kan køre i det med god vilje. Vi er sluppet billigt her i Vejleområdet.
    God ny uge til dig.

    SvarSlet
  11. Super smukke og elegante julekort.
    Ha en dejlig og kold 11. december

    SvarSlet
  12. Super smukke kort du har fået lavet. Dejligt med en masse tid til at være kreativ.

    Glædelig 11. december,

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥