mandag den 17. december 2012

Varme Fødder

Langt om længe fik jeg gang i strikkepindene igen, og lagde ud med at strikke et par strømper i det super lækre "Hot Socks Spectra" købt hos "impaz"
Det er noget utroligt lækkert garn og farvespillet er vildt flot. Faktisk kan der blive 2 par strømper i vidt forskellig nuancer ud af et 100 gr. nøgle


Næste par strømper er allerede på pindene, efter så lang ens strikkepause er der ikke flere par i skuffen...


Tak fordi I klikker forbi min blog, og hav en rigtig god dag ◕‿◕

6 kommentarer:

  1. Og du kan strikke strømper rigtig, rigtig hurtig, ved jeg! Smukke er der....

    SvarSlet
  2. De er bare for fede de strømper . Får helt lyst til at gå igang med strikkepindene .

    SvarSlet
  3. De ser rigtig gode ud, en skam jeg ikke kan strikke.

    SvarSlet
  4. Sikke fine strømper. Tænk at det kan lykkes nogen at gide strikke to stk...haha. Jeg har endnu aldrig fået strikket en helt færdig....
    Men jeg har jo før set, at du er ferm med pindene.

    god aften.

    SvarSlet
  5. wauw nogle lækre sokker. Jeg elsker også at have varme sokker på. Dem sørger min svigermor for lige nu men en eller anden dag skal jeg ha det lært.

    SvarSlet
  6. Hvor er de lækre... sokker bliver vist heller ikke min yndlingsstrik:-)

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥