fredag den 21. december 2012

Hav en dejlige dag ❤

Jeg sidder lige og tjekker op på de sidste ærinder inden jul, dem vil jeg gerne have ordnet i dag, men det er nu heller ikke så mange...

Senere i dag kommer min søster fra Randers, og hendes "2 små" på besøg nogle dage, og jeg glæder mig rigtig meget til at se dem igen. Ja jeg bliver ved med at kalde dem "de små", men faktisk er Alaya jo 7 år og Gabriel 5 år, sikke tiden dog flyver. Den ældste Alexander er efterhånden blevet 19 år, og desværre ser vi ham ikke så tit, men i den alder sker der jo en masse spændende ting, så det kan jeg da sagtens forstå.


 
Billedet er fra sommeren 2011 og som i nok kan se, er der nogen som er meget glade for storebror.

Eller er jeg er jeg godt i gang med det 5 par strømper, og lige startet op på en helt enkelt raglan bluse, strikket oppe fra og ned. Billeder kommer en af dagen

Tusind tak for alle jeres kommentarer og mails til mit forrige indlæg, de har glædet utrolig meget ❤

Hav en rigtig god dag ◕‿◕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥