onsdag den 25. marts 2009

En overnattende gæst

Det er nemlig hvad jeg har fået, godt nok får Skipper ikke lov til at komme op i senge, men han har også sin egen med :-)

Ja han er så langhåret, men skal også trimmes på fredag :-)

I morges kørte jeg mine forældre over til OUH, hvor min far skal indlægges, men heldigvis kun til i morgen, hvor han skal have foretaget en bilopsi. Vi krydser alle finger for at der ikke er noget at finde. Mor er blever derover og tager en overnatning som pårørende, jo og imens hygger Skipper og jeg, selv om han er lidt forvirret over hvad vi laver hjemme hos mig, og hvor mor og far er, og ja det kan man jo godt forstå...

Forleden dag var jeg en tur på strande, jeg skulle selvfølgelig vælge det tidspunkt hvor det regnede og blæste med, så det blev en hurtig, ja fornøjelse vil jeg ikke kalde det, for hold da op det var koldt. Derfor var jeg også rimelig imponeret over disse surfere holdt godt ud.








Beklager den dårlige billedkvalitet...

Af kreativt, blev jeg endelig færdig med de 75 bestilte kort, og de bliver afleveret i morgen. Nu venter jeg på at få leveret perler, så jeg kan komme igang med bestillingen på 200 stk. maskemarkører. Når de er lavet skal der bare være tid til at lave hyggekort og strik selvfølgelig. Jeg håber da at få noget fra hånden, men er både restløs og distret, og mon ikke det forsætter til der er komme svar på prøverne, det vil tage ca. 7 arbejdsdag. Det bliver 7 laaaange dag.

Nu skal jeg lige have ryddet op på skrivebordet, der godt nok roder en del efter de 75 kort er blevet færdig, også går jeg og tripper spændt efter posten, der gerne skulle komme med min nye blender som jeg bestilte i går eftermiddags, og sidst på dagen var der en mail om at den nu var sendt. Det kan man da kalde WUPTI og der er den også bestilt, og dem har jeg rigtig god erfaringer med. Et stede jeg i hvertilfælde aldrig handler mere, det er hos noget der hedder http://www.pixmania.com og de har altså rimelig meget at lære om kundeservice. Det vil koste mig 345,- kr. at sende min blender/foodprocessor retur også er jeg ikke engang sikker på at få mine penge tilbage, og hvis de så sender den retur uden at tilbagebetale mig pengene, ja så skal jeg også betale for returforsendelse :-(
Ved godt at det måske er betingelserne for at handle billigt på nettet, og det må jeg indrømme at jeg gør meget, men dette har jeg da endnu aldrig været udsat for - heldigvis!
Måske jeg skulle prøve at sætte foodprocessoren til salg, den fungere helt som den skal. Hvis nogen er interesseret, er i velkommen til at kontakte mig. Jeg kan også skaffe en ny kniv til blenderen, men den kan altså ikke klar frosne bær og isterninger. Jeg gav ca. 1100,- kr. og prisen snakker vi om...


Læs mere her

2 kommentarer:

  1. Dorthe jeg krydser finger for din far, kan godt forstå at din mor er taget med ham.

    Ej hvor er han bare søde den lille hund, han kan jo også mærke at tingene ikke er som de plejer.

    Sov godt begge to !

    SvarSlet
  2. Tusind Tak Helle, nu vil vi begge gå i seng og få en forhåbentlig god nattesøvn.

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥