søndag den 15. marts 2009

På besøg hos impaZ

Jeg har sammen med Helle haft en helt fantastisk dag. Vi startede med at køre hjemmefra ca. 9.30 også gik turen mod Isenvad, hvor jeg havde aftalt med Marianne at det var ok, at vi kikkede forbi på en høj hellig søndag. Jeg havde på forhånd bestemt mig for den sort/røde Evilla, der skal bruges til en cardigan, enten efter Mariannes eget design eller FLS. Jeg er jo egentlig i gang med en FLS i kaffebrun Evilla, men pludselig synes jeg bare at det var alt for kedeligt - kender andre til det???

 
Billederne er lånt fra impaZ

Mine køb:
  1. Evilla garn til cardigan
  2. Feza guld/brun mix et kæmpe halstørklæde (åh det har jeg kikket på alle de gange jeg har besøgt Marianne, så i dag kom det endelig med hjem)
  3. Træsko garn til laaange strømper (fødselsdagsgave)
  4. 3 addi rundpinde 
  5. 3 stk. Drops Kataloger 

MARIANNE, TUSIND TAK fordi vi måtte kikke forbi på din FRIDAG!!! 
Det var som altid en fornøjelse at besøge DIG - og butikken...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥