onsdag den 18. marts 2009

Et par strømper...

Ja dem har jeg jo strikket mange af, så det er i sig selv ikke den store nyhed, men efter 2 dag hvor ALT har drillet og været noget rigtig møj, ja så lykkedes det mig rent faktisk at få gjort dette par færdig i går aften:


Strømperne er strikke for Inge, der selv har farvet garnet. Mønstret på skaftet er genbrug fra "FLS". Nu skal de så bare i en kuvert og sendes til Sønderjylland, håber at hun bliver tilfreds med dem.

Nu skal jeg have fundet ud af hvad mit næste strikkeprojekt skal være, enten "guldtørklædet" eller cardigan - hmmm. Jeg har endnu ikke bestemt mig for modellen, skal det være impaZ eget design eller en "FLS". Se evt. indlæg fra søndag og giv mig gerne din mening...

Ellers skal dagen bruges til at forbredde forskellig grøntsager, så de er nemme at gå til, aftensmaden kommer til at bestå af ovnbagt fisk og grøntsager. Det har hold hårdt med den sunde kost og motion, men jeg kæmper viderere. Er heldigvis ikke faldet tilbage i gammel vane med fastfood (den usund) løsninger, det vælger jeg at se som noget positivt. Gåturene supplere jeg med en stepmaskine og puha det giver sved på panden ;-)

 I eftermiddag skal jeg ind og besøge min far der ligger på sygehuset, og håber at han bliver opereret i dag. Det skulle han have været i går, men det blev hele tiden udsat pga. af akutte tilfælde :-(
Med lidt held, må han måske allerede komme  hjem i dag, ja for det er i hvertilfælde ikke på sygehuset, at man kommer til kræfter igen...

Kan I alle have en rigtig dejlig onsdag :-)

7 kommentarer:

  1. Hej Dorthe.
    Super flotte strømper.
    Nu det bliver lysere i vejret går alting nemmere...
    God bedring med din far..
    Knus.

    SvarSlet
  2. hej. Jeg synes det er nogle rigtig flotte strømper du har strikket.... og en flot farve.
    Spændende hvad du når frem til at dit næste projekt skal være....
    God bredring med din far
    God aften

    SvarSlet
  3. Lækre strømper, og SKØN farve! Jeg er mere end vild med lilla i øjeblikket!
    Når alt andet driller er det altid rart at sætte sig med et par sokker på pindene - det er sjældent det ikke vil lykkes!

    Håber alt er vel med din far?

    KH
    Penille

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe
    Flotte strømper og farven er jo lige mig. Held og lykke med din far !

    SvarSlet
  5. Tak for jeres dejlige hilsener, min far er vel hjemme igen, nu skal vi så bare til Odense i næste uge, hvor han skal have foretaget en bilopsi...

    SvarSlet
  6. Pøj pøj til både dig og din far - håber biopsien viser normale forhold, som langt den største del gør.
    Super fede sokker- er vild med farven

    SvarSlet
  7. Pøj pøj til både dig og din far - håber biopsien viser normale forhold, som langt den største del gør.
    Super fede sokker- er vild med farven

    SvarSlet

Husk at brug "tilmelde dig via e-mail", hvis du vil have automatisk besked, når der er svar på et spørgsmål. Jeg besvare spørgsmål direkte i denne tråd.

Kreative Hilsener fra
Dorthe ♥ ♥ ♥